PBS
Letectví
Letecké motory
Proudový motor PBS TJ200
Proudový motor PBS TJ150
Proudový motor PBS TJ100
Proudový motor PBS TJ100P
Proudový motor PBS TJ80-90
Proudový motor PBS TJ80-120
Proudový motor PBS TJ40-G1
Proudový motor PBS TJ40-G1NS
Proudový motor PBS TJ40-G2
Turbohřídelový motor PBS TS100
Turbovrtulový motor PBS TP100
Pomocné energetické jednotky
PBS APU SPARK40
SAFÍR 5K/G MI
SAFÍR 5K/G MIS
SAFÍR 5K/G Z8
Klimatizační systémy
ECS-M1V
ECS-Y12F
ECS-K8
Letecké přístroje a komponenty
Startér generátor EMG200
Jednokanálové zapalování
Dvoukanálové zapalování
Letecké převodovky
Přesné lití
Turbínová kola
Lopatky a segmenty plynových turbín
Oběžná a rozváděcí kola leteckých motorů
Rozvlákňovací disky
Femorální komponenty
Kryogenika
Heliové expanzní turbíny
Kompresory
Čerpadla
Energetika
Parní turbíny
Parní kondenzační turbíny
Parní protitlakové turbíny
Pohonové turbíny
Expanzní plynové turbíny
Povrchové úpravy
Eloxování
Zinkování
Niklování
Cínování
Černění
Služby
Výrobní technologie
Speciální technologie
Měření a kalibrace
Servis a náhradní díly
Servis letecké techniky
Servis energetických zařízení
Reklamace
O PBS
Kariéra
Ke stažení
Novinky
Servis a náhradní díly
Kontakt
cz
cz
en
Hledat
Hledat:
Kontaktujte nás
Marika Kroutilová
Marika Kroutilová
Obchodní oddělení | ECS
+420 566 822 304
ecs@pbs.cz
Poptávkový formulář
PBS
Letectví
Klimatizační systémy
ECS-K8
Proč s námi?
Chlazení a vyhřívání v jediném systému
Podle požadavku pilota automaticky udržuje teplotu v kabině letounu v rozsahu teplot od +15°C do +30°C ve všech pozemních i letových režimech.
Ekologický provoz
Mezi výhody této klimatizační jednotky patří dlouhá doba mezi generálními opravami a ekologický provoz.
ECS-K8
Systém je navržen pro vyhřívání a chlazení pilotní kabiny cvičného letounu K8.
Chlazení, vytápění a ventilace v jednom kompaktním systému
Ekologický provoz - žádné chladivo
Minimální spotřeba elektrické energie
Přetlakování kabiny
PBS.TopImage.Btn.Scroll
ECS-K8 umožňuje také funkci "de-fog", která horkým vzduchem odstraňuje zamlžení a dále reguluje tlak v kabině letounu.
Brožura ke stažení
zde
.
Parametry klimatizačního systému
Technické parametry
SI jednotky
Imperiální jednotky
Chladící výkon
max. 3,3 kW
max. 11,300 BTU/hr
Ohřívací výkon
max. 16,8 kW
max. 57,324 BTU/hr
Průtok vzduchu
540 ± 20 kg/h
1 190 ± 44 lbs/hr
Teplota vzduchu vstupujícího do kabiny
12 °C až 33 °C
54 °F
÷
91 °F
Hmotnost
32 kg
70.5 lbs
Rozměry délka x výška x šířka
1 030 x 203 x 548 mm
40.55 x 8.00 x 21.57 in
Provozní výška
0 až 11 000 m
0
÷
36,000 ft
Životnost
4 500 h
4,500 hrs
Servis, náhradní díly a generální opravy letecké techniky
Poskytujeme služby nejvyšší kvality pro všechny uživatele našich produktů letecké techniky.
Dlouhodobě pracujeme na prodlužování životnosti našich produktů např. zaváděním nových technologií při výrobě nejvíce exponovaných dílců. Naše turbnínová letecká zařízení získávají pravidelně velmi dobré reference.
VÍCE INFORMACÍ