cz

ONLINE MARKETING SPECIALIST

Náplň práce

  • Spoluvytváření a realizace online komunikační strategie firmy a příprava obsahového plánu
  • Správa firemních profilů (primárně LinkedIn, Facebook, Twitter, Youtube, výhledově Instagram), definice klíčových cílových skupin a systematické budování komunit (především strategický aspekt)
  • Tvorba, správa a vyhodnocování kampaní na LinkedInu a Facebooku zaměřených na český trh a vymezené zahraniční trhy pro specifické a úzce profilované cílové skupiny (potenciální zákazníci B2B v jednotlivých tržních segmentech, potenciální zaměstnanci, asociace, média a další influenceři)
  • Aktivní hledání zajímavých témat a spoluvytváření originálního obsahu s důrazem na maximální dopad – konverze kampaní
  • Online analýzy (web, sociální sítě) s cílem zjistit uživatelské chování a zlepšit zkušenost (UX pohled), monitorovat potenciální obchodní příležitosti, konkurenci a tržní trendy
  • Aktivace a vedení zaměstnanců k efektivnímu využívání sociálních sítí (jako nástroje pro vlastní profilaci v kruzích svých obchodních kontaktů i jako zdroj informací)
  • Spolupráce a odborný rozvoj junior specialisty

Nabízíme

  • Pololetní a roční odměna
  • Kvartální odměna za plně odpracovaný fond pracovní doby  (2 000 Kč/kvartál)
  • Prémie za vysoký pracovní výkon
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • 23 dnů dovolené
  • Pracovní doba 7,5 hod. denně
  • Dotované závodní stravování (výběr ze 7 obědů, ceny od 30 Kč)
  • Sleva na pohonné hmoty
  • Příspěvek za doporučení zaměstnance (15 tis. Kč až 40 tis. Kč)
  • Odborné a jazykové vzdělávání

Požadujeme

 
  • Výborná znalost sociálních sítí a fungování online světa obecně
  • Zkušenost se správou profilů a community managementem
  • Schopnost vytvářet efektivní kampaně s maximálním dopadem (dle stanovených cílů), měřit je a vyhodnocovat
  • Schopnost uchopit téma a přijít s nápadem, jak ho atraktivně komunikovat prostřednictvím online světa
  • Zájem průběžně se vzdělávat, sledovat trendy v online světě a přenášet je v potřebné míře do praxe
  • Znalost a zkušenost s Google Analytics, Campaign Managerem a Business Managerem
  • Základní znalost Kentico vítána
  • Výborná znalost anglického jazyka
  • Zájem o výrobu, letecký průmyslu a strojírenství výhodou
  • Agenturní zkušenost a znalost B2B prostředí velmi vítána
  • Velmi dobré analytické schopnosti a logické uvažování
  • Kreativita a vlastní invence v pojetí kampaní
  • Samostatnost, spolehlivost a dodržování termínů

Mám zájem o pozici ONLINE MARKETING SPECIALIST