cz

REFERENT ADMINISTRATIVY VEDENÍ SPOLEČNOSTI

Pozice: Kancelář
Firma: PBS Brno

Náplň práce

  • Pro vedení společnosti zabezpečuje písemnou agendu
  • Koordinuje a zabezpečuje činnost generálního ředitele a vedení společnosti
  • Samostatně vede a zpracovává požadovanou korespondenci, včetně textů v anglickém jazyce
  • Účastní se porad a jednání vedení společnosti, připravuje k tomuto podklady, zpracovává zápisy, vede přehled o termínech a plnění zadání
  • Odpovídá za příchozí a odchozí poštu
  • Poskytuje administrativní podporu ostatním úsekům společnosti

Nabízíme

  • Práce na hlavní pracovní poměr
  • Možnost dalšího odborného i jazykového vzdělávání
  • Nadprůměrné mzdové ohodnocení
  • Pravidelné čtvrtletní odměny
  • Příspěvek na penzijní připojištění, stravenky

Požadujeme

  • Vysokoškolské případně vyšší odborné vzdělání s minimální praxí čtyři roky na obdobné pozici 
  • Velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem, znalost ruského jazyka výhodou
  • Velmi dobrá znalost práce s výpočetní technikou
  • Samostatnost, proaktivní a pozitivní přístup
  • Řidičský průkaz skupiny B
 
Termín nástupu: možnost k 1.12.2019 nebo v termínu po vzájemné dohodě
 
 
 
 
 
Svůj strukturovaný životopis zasílejte prosím na adresu:
 
e-mail:
stanek.ladislav@pbs.cz, případné informace k pozici na tel. 532 295 201

 

Mám zájem o pozici REFERENT ADMINISTRATIVY VEDENÍ SPOLEČNOSTI