Systém je navržen pro použití v tažném i tlačném uspořádání. Motor nabízí odběr výkonu až 180 kW. Jeho hlavní výhodou je nízká hmotnost a výkon 180 kW s možností dosažení výšky 9 000 m a maximální výškou pro start 6 000 m. Turbovrtulový motor je startovatelný i v teplotních podmínkách do -30 °C bez předehřívání.
Motor je vybaven autonomním olejovým a palivovým systémem, elektrickým startér-generátorem a digitální řídicí jednotkou motoru (ECU). ECU zajišťuje řízení akcelerace a decelerace generátoru plynů tak, aby udržovala konstantní otáčky výstupní hřídele. ECU také zajišťuje následné automatické chlazení horkých součástí po zastavení motoru.
Motor může být řízen analogovým rozhraním (řídícím napětím) nebo digitálním rozhraním (na základě protokolu CAN Aerospace V1.7). Parametry motoru pro multifunkční displej kokpitu jsou k dispozici pouze v digitálním formátu.
Standardní příslušenství: digitální řídicí systém (ECU), zapalování, propojovací kabel A27
Volitelné příslušenství: alternátor, elektromagnetický ventil paliva, dopravní čerpadlo paliva, EMS displej, ovládací plynová páka, regulátor otáček, omezovač otáček, chladič oleje, termostatický ventil a další