Motor nabízí odběr výkonu až 180 kW. Maximální trvalý režim o výkonu 160 kW je k dispozici až do 2 000 m, a to i při vysokých teplotách. Turbohřídelový motor je startovatelný i v chladných podmínkách pod -30 °C bez předehřívání.
Motor PBS TS100 je vybaven autonomním olejovým a palivovým systémem, elektrickým startér-generátorem a digitální řídicí jednotkou motoru (ECU). ECU zajišťuje řízení akcelerace a decelerace generátoru plynů tak, aby udržovala konstantní otáčky výstupní hřídele. ECU také zajišťuje následné automatické chlazení horkých součástí po zastavení motoru.
Motor může být řízen analogovým rozhraním (řídícím napětím) nebo digitálním rozhraním (na základě protokolu CAN Aerospace V1.7). Parametry motoru pro multifunkční displej kokpitu jsou k dispozici pouze v digitálním formátu. K dispozici jsou dvě verze motoru: PBS TS100ZA s 5 978 RPM nebo PBS TS100DA s 2 158 RPM (otáčky výstupní hřídele).
Standardní příslušenství: digitální řídicí systém (ECU), zapalování, propojovací kabel
Volitelné příslušenství: stop ventil paliva, dopravní čerpadlo paliva, ovládací skříňka, EMS displej, chladič oleje, termostatický ventil a další